[Us] Покана за кръжока по електроника.

'Billian Marinov' via Управителен Съвет us at initlab.org
Wed May 16 13:15:37 EEST 2018

На фона на цялото вдъхновение от срещата с вас днес съм направо плосък и банален, не знам какво става, но ето...

От името на InitLab и от мое име имам удоволствието да ви поканя да вземете участие в кръжок по електронна техника.
В рамките на около 6 месеца ще се запознаем с основите на електромагнетизма и електроматериалите, ще се научим как безопасно да боравим с електрическия ток, ще добием безценен начален опит и сръчност в изработката на прости електронни устройства. След добиване на начални умения ще посетим някои от най-важните клонове на електронната техника и ще добием основни познания, с които ще разширим общата си култура и опит – радиотехника, автоматика, основи на цифровата и аналоговата схемотехника, аудиотехника, приложна електроника, силова електроника, електротранспорт, алтернативни източници на енергия, лампова техника и много други.
Заповядайте на учредителна среща на 26.05.2018г. от 14:00 в Уаба!

Надявам се там да ме огрее и да съм по-вдъхновяващ...

Поздрави!
Били