[Us] Материали за социалните мрежи | initLab

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Nov 13 22:14:37 EET 2018

Здрасти, Наско,

Ето ни ги двете новини в категория Партньори:

https://initlab.org/category/partners/

За жалост форматирането на тази от документа не се получи толкова
сполучливо, от части заради копирането от docx през LibreOffice, от части
заради стиловете на сайта ни, но така или иначе нямаме капацитета да играем
много-много с разкрасяването.

Ще опитам да прегледам и останалите писма от теб, ако ми остане време тази
вечер, и да отговоря и на тях.