[Us] Въпрос във връзка с стаж в initlab

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Sep 11 13:03:06 EEST 2018

Здрасти, Никола,

Много се радвам, че имате желанието с Илия да допринесете за общността на
хакерспейса! Можеш да ми изпратиш договора за стажа, за да го прегледам, но
междувременно ми се иска да изприказваме по-подробно какви са ви
очакванията от подобен стаж, какво очаква училището да се случи по времето
на този стаж и каква е цялостната цел, за да знаем по какъв начин може да
помогнем за провеждането, така че да е максимално полезно и ефикасно за
всички страни.

Оставам насреща тук и по телефона от подписа ми, за да ги обсъдим тези
неща, а ако искате, можем да се видим някоя вечер в Лаба, за да видите как
изглежда и самото място :) В тази връзка, довечера от 19:30 и в четъртък
пак от толкова ще има събития там, така че ще има хора наоколо и макар да
нямам много време точно тогава, ще можете да видите какви неща се случват
там.