[Us] Fwd: Някой се абонира!

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Tue Apr 16 00:54:42 EEST 2019

Може ли да напишем някъде препоръки/чеклиста как да се процедира от нас
при желание нов член или нов коуъркър да се присъедини?

Освен това, и някакъв welcome guide за новодошли, който да изпращаме
когато някой прояви интерес. Например:

1. Как да стигнете до Лаба

2. Как се влиза/отключва

3. Какви са правилата/препоръките за съвместно съществуване с другите
членове/коуъркъри

4. Към кого и как да се обърнат при проблем (нещо счупено, запалено,
наводнено, проблеми с ток/мрежа, незатваряне/незаключване на вратата)

5. Как се напуска помещението, съответно как се заключва

6. Какво да казват на посетители, които се интересуват от мястото

Нещата ги има из сайта, но са разхвърляни. Една страничка А4 двустранно
тип TL;DR или cheat-sheet може да свърши прекрасна работа, както и да го
разпечатаме в няколко копия и да ги ламинираме.

Щях да предложа за другия четвъртък, но тогава имаме по-важни неща за
довършване. Може би уикенда (неделя) да седна с още някой и да разпишем
нещо такова?

Венци