[Us] Fwd: Питанка

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Wed Aug 7 09:08:49 EEST 2019

Това е човек, който помагаше много на Лаба, докато беше на старото място,
пък от него имахме и първата версия на тениските и дизайна на щампата за
тях.

Аз съм ентусизиран за идеята на компоста, пък дори и да не я следваме
други, освен аз и брат ми. Що се отнася до мястото, май не виждам друг
вариант, освен някъде в шубрака около строежа, което май няма да е много
скришно. Ако някой от вас се сеща за друго, нека казва.