[Us] Запитване за зала

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon Mar 18 16:31:51 EET 2019

Здравей, Митко,

Ще се радваме да приютим срещата ви! Условията са относително прости -
безплатни събития, които са в полза на общността са винаги добре дошли,
съответно ги подкрепяме с каквото можем. 19:00 е ок като начален час -
въпросът е колко хора ще бъдете, за да знаем дали няма да се наложи
разместване на мебели.

Хубаво ще е гостите предварително да са информиране как точно да стигнат до
мястото, защото адресът е малко забутан (в случай че не си идвал). Имаме
проектор, но екранът не е монтиран заради ремонт, който правихме на тавана,
та може да е малко по-неудобно, прожектирайки на стената, пък макар и да е
бяла.

Чувствай се свободен да ми звъннеш, ако имаш допълнителни въпроси.