Още един от гениалните ми преводи :)

Hello humor,
П.С. Предупреждавам - истинска история :)))))))))))))))))))

Тази история се случи, когато "у нас още нямаше секс"
Една бабка работеше контрола в тролейбус, по маршрут, който минаваше
покрай един университет. Както се полага, в тролейбуса се возеха
главно студенти, някои от които дори си дупчеха билетите. Но думата
ни в момента не е за тях, а за най-крупните представители на
студентския контингент, които предпочитаха "да минат метъра"
 Тази контрольорка, разбира се, вече познавала лично всички студенти,
като разпознавала веднага особено наглите гратисчии. И ето веднъж
един от тези весели момчета пътувал за лекции, и както се разбира,
безплатно. Озлобена до немай къде, контрольорката започнала да му вика,
един вид, как така няма грам съвест, ако знаела как се казва, щяла да
се оплаче в университета, и т.н, и т.п ... И тук момъкът заявява съвсем
сериозно:
- А аз не се и крия. Казвам се Арвидас, а по фамилия - Пенис ...
- Литовец, така ли? - попитала като тресната контрольорката, не
очакваща такава лесна победа.
- Да, литовец - и изскочил на спирката.
 Минало се няколко дни. На една от лекциите, която чел по случайност
самият ректор, изведнъж в аудиторията се втурнала контрольорката и
заявила с рязък тон:
 - Другарю директор, аз искам сериозно да поговоря за вашия Пенис ...
 Аудиторията се взривява от смях, а тя продължава, все едно нищо не се
е случило:
- Вашият Пенис, другарю директор, през цялото време се вози в
тролейбуса без билет.
 Ректорът започнал да схваща, за какво иде реч:
 - Моят пенис пътува винаги с мен, -  и едва сдържа смеха си.
 - Но какво говорите! Аз говоря за вашия Пенис, за този дълъг, космат,
 неподстриган, нагъл Пенис...
 Присъствуващите на лекцията реват в истерия и бавно пълзят по пода от
 смях.
 Контрольорката продължава:
 - Вашият нахален Пенис даже не става, когато пред него има жена ...
 Ректорът сам започва да се смее, и отговаря:
 - А за какво му е да става, вкъщи си имам жена ...
 - Какво общо има жена ви? Вашият Пенис е просто хулиган, направете
 нещо с него, за Бога!
 ...Разбира се, после всичко се изясни, виновникът и първопричинител
 на тази история беше изключен ...
Но още дълго студентите, едва видели тази контрольорка в тролейбуса,
крещяха "Фамилията ми е Пенис..."

ЗАВЕСА

--
Best regards,