Re: Re[2]: konstrutivno predlojenie ot g-ca Slyncheva

 > ... i kato teglim kalema - 1024 leva, no na cialo ...
 > :)))))

Az imam samo edna banknota ot 1021 i edna ot 3. Tochno kato za tebe... ama
shte triabva da patuvam do Sofia na stop, i da me cherpish Bira. ;)

Daniel

PS: Setih se! Shte ida da si kupia dyvka, i kato mi varnat edna 1 lv na cialo,
shte go shiftvam, dokato stane 1024!

PPS: Vizh sega ti si vinoven! Ako ne gi iskashe na cialo, mozheh da go shiftna
oshte vednyzh, da pocherpia cialata kompania, i naj-veche g-ca Slyncheva a za
teb da ostanat vaprosnite 1k.