da se vyrnem na vyprosa... 8;o)

 Ta...kato se ima predvid nepresyhvashtoto mi jelanie da sybera horata ot humor lista s cel birapiene/ili upotreba na drugi napitki/, konstruktivno predlagam :
*na 28-mi januari /sled okolo 2 sedmici/, f sofia, da se realizira syotvetnoto sybitie;
*v biraria Yunak, Don Domat ili Bohemi; /priemam predlojenia za miasto/, kato s rezervaciata bih mogla da se angajiram samata az ;o)
Ochakvam vi ;o))) t.e vashite pisma s konkretni otgovori! ;o)
ako e obhodimo, moga da vi ostavia tel za kontakti, vypreki che predi izvestno vreme veche beshe postnat.. ;o))) S pojelanie za hubav i sporen den! ;o) i se usmihvajte poveche! ;o)

http://zavedenia.gbg.bg - Къде ще ходим тази вечер?