Re: {SPAM?} Re: Fwd: Re: РТПВМЕН

E kak shto - da moje kato se obadqt debelite vratove ot NSBOP da iskat info za
nqkoj kelesh da im kajem: "ej go koj e" i da si izmiem rycete :-)))))))))

Sado-mazo is my second name :-P

--
Regards,

Petar 'bu' Nedyalkov
Hit.bg - Content Manager
Sofia, Bulgaria
tel.: +359 2 937 08 02 fax: +359 2 937 07 44