software

Писмо на една недоволна съпруга до производител на софтуер

 "Миналата година ъпгрейдвах програмата "Интимен приятел 4.2" на "Съпруг   2.1" и забелязах, че новата програма прави неочаквани промени в някои от модулите. Като за начало започна да ограничава достъпа ми до файлове като "цветя 3.6" и "бонбони 11.8", като нямаше проблеми с тях при "Интимен приятел 4.2". Освен това "Съпруг 2.1" напълно изтри програмата "Романтика 9.9", но в замяна на това инсталира "Мач 3.0". "Разговори 8.4" вече не работи, а "Чистене 5.3" напълно съсипа системата.
 Подпис: Недоволна Съпруга

 Отговор:

 Драга Недоволна Съпруга,
 Най-напред трябва да ви информирам, че "Интимен приятел 4.2" е програма за забавления, а "Съпруг 2.1" е операционна система. Опитайте да въведете командата "С":А МИСЛЕХ, ЧЕ МЕ ОБИЧАШ\" и инсталирайте "сълзи 7.7". Това автоматично ще задейства "цветя 3.6" и "бонбони 11.8". НЕ инсталирайте "тъща 3.3" и НЕ преисталирайте "Интимен приятел 4.2". Това ще съсипе "съпруг 2.1" и той няма да може да действа така добре. Като цяло "съпруг 2.1" е добра система, но ви препоръчвам да добавяте файлове "вкусна храна 5.1" и "хубаво тяло 3.1"
 Подпис: Съпруг   2.1