some jokes

Старият лорд Джон се връща в замъка си и портиерът го посреща с думите:
- Е, къде беше пак, стар тъпако? По курви и кръчми цял ден, а?
- Не, ходих до града да си купя слухов апарат!

---------
Лорд Джон бил в чужбина. Една вечер получил съмнения относно неговата съпруга - той бил почти сигурен, че тя му изневерява и че дори в момента е с друг в собственото му легло. Намерил телефон и набрал своя номер. Отсреща му отговорил естествено икономът:
- На вашите услуги, сър.
- Боб, моля те, отиди до спалнята и погледни през ключалката кой е в леглото.
- Един момент...
И така след минута икономът се връща на телефона:
- Сър, погледнах в спалнята и ви видях как се любите с вашата съпруга в леглото.
Следва кратко мълчание и лорд Джон бесен нарежда:
- Слушай, момче, веднага ми вземи пушката от килера и ме убий, мен и моята съпруга. Знам, че ще го направиш, това е заповед!
- Добре, сър - и икономът оставя слушалката. Следват два бързи изстрела, кратък писък и тишина... Слушалката се вдига за пореден път:
- Сър, изпълних стриктно вашите заповеди. Застрелях ви от първия път, вас и вашата съпруга. Сега какво да правя?
- Много добре - отговаря лордът доволен, - сега вземи двата трупа и ги закопай надълбоко някъде в зимната градина.
- Какво? Зимната градина!? - пита икономът изумен. - Та ние нямаме зимна градина! Извинете сър, вие кой номер сте набрали?