[no subject]

 Съпружеска двойка вечеря.
- Четох във вестника, че за една година човек изяжда три килограма сол - казва жената.
- Но не наведнъж! - казва мъжът, след като опитва постния боб.

 Как охлювите ги хваща ток?
Като погледнат в контакта.

 Някакъв пияница се прибира посред нощ у дома. Кучето го залаяло в двора, а той му шепне:
- Тихо, Шаро, тихо! Че ако се събуди жената, ти къде ще спиш?

 Сервитьорът влиза в кухнята:
- Две наденички за господин съветника.
- И една му стига - казва готвачът. - Той е толкова фиркан вече, че вижда всичко двойно!
- Така е, но той си поръча четири.

 Щирлиц нахлу в автомобила на Мюлер и запали. Клечката дълго догаряше в ръцете му.

 Най-краткият английски виц:
- Минава един ирландец покрай кръчмата...

 Реклама в Сомалия:
- "Тик-Так" - ЦЕЛИ 2 калории!

 Малкият Жан пита баща си:
- Татко, далеч ли е Испания?
Без да се замисля, бащата отговаря:
- Подай ми картата на Париж!
След като преглежда картата внимателно, таткото казва:
- Дай ми картата и на парижките предградия!
Минава половин час. Бащата се чеше по темето:
- Все пак, мисля, че не може да е много далеч. В завода имаме един испанец, която всяка сутрин идва на работа с велосипед...