Re: Pi

На ср, 2004-02-25 в 09:06, zaaron записа:
> Za kakvo se terzaqt horata :)

Всъщност, това важи sqrt(2), sqrt(3) и въобще за всяко ирационално
число... Т.е. това, което се споменава в "Контакт" - че някъде из
цифрите на pi има поредица от 2500 0 и 1, които, като се сложат в
матрица 50х50, образуват кръг, всъщност е вярно и за много други
числа.... :)