Re:

мне.. мои съученици..
на 15 януари 1990 - Милен Ламята се хваща на бас, че ще скочи от моста в морето.. Иван му вика "Ламя... Ако се удавиш ще те пребия" - свидетел съм на фразата...
По същото време в автобуса пътуваме банда от 8 човека - идва контола и Краси Другаря (ама не щото се дрогира - а защото се беше напил и не позна себе си в огледалото и говореше на "другар" със себе си) казва най -културно:
- Добър ден. Тези 4 билетчета са за тези 7 момчета и мен..
Контролата скъса билетчетата и продължи..
(а ние в същото време си правихме сметка как да набием контролата, ако се заяде нещо)

Така, че това не го казва майка към сина си.
А един път в казарамата старшината ми казва:
- Ефрейторе, бядай там, кажи на оня - ти даде онуй нещо....
- Тъй вярно - викам аз.. кво да правя.. Същия фатмак ме беше пращал няколко пъти до лафката да му вземам цигари на версия.. и аз си помислих , че пак цигари иска.. Връщам се със стека и фатмака вика:
- Абеееееее Глупаааак... Аз какво ти казах на тебе бе?
- Ами... КазахТЕ ми да ида там, да кажа на оня да ми даде онуй нещо..
- Ами... Като си разбрал правилно, кво ти киазах...  защо ми ги мъкнеш ти тея цигари бе!!!
След около 10-15 минутно изкопчване на секретна информация от страршината се разбра, че трябвало да ида до щаба, да кажа на оператвния офицер да даде разваления монитор, който е за поправка....

Да внимаваш да не се удавиш, че ще те пребия. (майка към сина си)