Мишката

Hello humor,

  Крадено от soc.culture.bulgaria.

  Особено ми хареса реакцията на Барбара.

  P.S. Lou Poppler е всъщност българка, жената на истинския Лу Поплър,
  професор в САЩ.

Post-Valentine Horror story!!!!!!
  (sqvsem istinsko sqbitie s dneshna data!)

  Sqbudih se, vzeh si kafeto ot kuhnjata i se zapqtih kqm stajata
  s kompjutrite, vlizam i po sredata na stajata - istinska,
  zhiva, siva mishka se razhozhda nasam - natam, sprja
  i me pogledna v ochite!  Chashata se izplqzna ot rqkata
  mi, padna na poda i se razbi na malki kqscheta. Predpolagam,
  che njakolko kapki goreshto kafe opariha mishkata, zashtoto
  tja proizvede sqrtzerazdiratelen pisqk! Sled tova az
  zapochnah da i priglasjam! Obache - mishkata izleze mnogo hrabra i
  ne izbjaga i ne se pokri njakqde -vsqshtnost -  njama i kqde,
  ima otvoreni prostranstva pod bjurata i stolovete, koi znae,
  dali ne zhivee v raftovete s knigi i papers - OOOoooo Ujas!!!!
  i prodqlzhi da se shmatka nasam-natam!
  Az uspjah da si grabna kljuchovete za kolata i
  vednaga se izmqknah ot tazi staja i zatvorih vratata!
  Vzeh ot garazha edna shiroka scotch tape i ja zalepih
  po dqlzhina na fugata ot vqnshna strana na vratata,
  za vseki sluchai vzeh edna goljama havliena kqrpa,
  navih ja na rulo i ja postavih po dqlzhina na vratata, sqshto ot
  vqnshnata strana na vratata, na poda. Ami posle - kak shte
  dezinfektzirame tazi staja???? Njakakvi predlozhenija?

  Sigurna sqm, che mishkata e vqtre!

  Sega, ne me napljuvaite, no az za pqrvi pqt vizhdam
  mishka na zhivo! :) Kogato bjah dete v Bqlgarija
  - njamashe mishki v blokovete, spomnjam
  si mnogo beglo, che baba mi vqv Frantzija imashe
  edni golemi metalni kapani za mishki v starata si
  kqshta i vse gi zarezhdashe, kogato sqm hodila na
  gosti, no slava Bogu, nikoga ne ulovi nishto i
  taka i ne vidjah mishka i u tjah.

  V interes na istinata - mnogo me e sram, che uzh poznavam
  tolkova ekzotichni zhivotni i v okeana bjah, i po
  ekspeditzii hodja, nali obicham zhivotnite i prirodata,
  i uzh sqm erbap, a ne znam kak da se spravja s
  edna mishka! Ako beshe neshto po-goljamo, kato
  ptiza, kateritza, kuche, kotka, kon, tjulen i t.n.
  njamashe da me e strah, sigurna sqm, che sreshtata
  shteshe da e OK!
  Zashto, Zashto!!!!!!! edna mishka me izkarva
  ot ravnovesie!!!!! Bjasna sqm, kato se pogledna
  ot strani!

  Sledvashtite stqpki, koito predprieh sa slednite:

  1. Mina mi prez glavata misqlta, che njama da e
  dobre da se obazhdam na pozharnata (911) zaradi
  edna malka mishka: vse pak - njakakvi ostatqtzi na
  zdrav razum!

  2. Obadih se na Lou v rabotata, estestveno, toi nikoga
  ne zakqsnjava, za razlika ot men, objavih mu, che
  imame emergency, i mu razkazah kakvo se e sluchilo.
  Toi mi kaza, che v nikakqv sluchai tova ne e emergency i
  njama nikakvo namerenie da se vrqshta v kqshti zaradi
  takava glupost, zashtoto vlizal v seminar sega i
  me posqvetva da ulovja mishkata!!!! i da ja hvqrlja v
  gradinata!!!!!! Az da sqm ja ulovjala !!!!!
  E kak da ja ulovja!?

  3. Sled kato vidjah, che ot Lou njama nikakva polza,
  se obadih na edna prijatelka - Barbara.
  Mozhe i da ne povjarvate - no neinata reaktzija
  nadmina i mojata totalna glupost!!! Tja me popita kak shte
  disha mishkata, kato sqm zapechatala vratata s
  tiksoto i prozortzite sa zatvoreni, dali njama da i
  se svqrshi vqzduha!!!!!!!! Ima li mishkata hrana i voda!!!!!

  4. Kato chuh tova - stignahah do izvoda, che i tja
  e bezpolezna v tozi sluchai i se obadih na gqrkinjata
  Flora, s nadezhdata, che tja shte predlozhi neshto svjastno.
  Kazah i za reaktzijata na Lou i Flora pqrvo
  izpja edna tirada za tova, kolko sa zagubeni amerikanskite
  mqzhe (zhenena e za amerikanetz - Michael) i
  mi razkaza nadqlgo i nashiroko, kak kato bili
  na vakantzija po ostrovite(v Gqrtzija) i videli vqv
  vodata goljam vkusen oktopod !!!! - tja karala Michael
  da go ulovi, ama toi se tjutkal i tja go ulovila.
  Vrqchila na Michael edin trizqbetz (trident) za da
  go dovqrshi, no Michael i tova ne mozhal da napravi, a Flora
  mi zajavi gordo: "I had to put it out of its misery with
  the trident and to clean it and to fry it and at the
  end Michael didn't even want to eat it, because he
  felt guilty, can you believe this!". Sled istorijata
  za oktopoda, Flora reshi, che e nai-dobre da doide
  u nas i da sme UDAVELI mishkata! Ne znam zashto i kak
  reshi i kak si predstavja udavjaneto na mishkata v
  staja s kompjutri i knigi, no kosata mi nastrqhna!
  Upotrebih tzjaloto si krasnorechie, molbi i zaplahi i
  obeshtanija, za da ja razubedja i i kazah, che shte se
  sqveshtavame po vqprosa v instituta.

  5. Dali da ne otida do prijuta za bezdomni zhivotni
  i da osinovja 3 kotki?

  Ne znam kakvo pravi mishkata v momenta. Spomnih si s
  golemi ugrizenija za "Goljam galjovnik" na Ramon Gari (Emil
  Ajar) i za bjalata mishka, s kojato toi se sprijateli,
  a posle v totalnata kriza nahrani pitona si s neja.

  Spomnih si i za prashtulki tuk, v s.c.b. - predi njakolko
  godini - ot g-n Komfortov i g-n Ted Vitanov za tehnite sharani
  v banjata, vqv vanata predi Koleda i za nevqzmozhnostta
  da ubijat sharana Pepik. Spomnih si kak sa vikali sqseda - platen
  ubietz na sharani, nali taka beshe, g-n Vitanov?

  Posle si spomnih, che Emilia Entcheva raboteshe vseki den
  s mishki v laboratorijata si navremeto i eto - kolko
  sqm zagubena az i zashto ne sqm kato Emilia!!!! :(

  Izbjagah kqm instituta s tvqrdoto namerenie da se
  krija ot Flora i da ne se pribiram v kqshti!

  Open end - ne znam kakvo da pravja, chakam predlozhenija!
  Trjabva li mishkata da umre!?

--
Best regards,
 moni                          mailto:moni@exco.net