Re: Da sprem globalnoto zatoplqne ! :)

HAHAHA, pozvoli mi da citiram chast ot purvoto mi po temata :)

"che ako
vsichkite kitajci skochat navednuj ot metur i polovina bez da si
zguvat krakata i sled opredeleni minuti pak go povtoryat"

Tuk sum se izrazil kato tipichen programmer na Lisp :)
Kojto znae Lisp, znae che porvotenie na Lisp se pravi s
tail-recursion, a v sluchaya sum zabravil stop conditiona ;-)

A kato govorim za Lisp i programirane se setih za edin pdf, kojto mi
popadna onya den pred ochite.. moje bi shte povtorya nyakoj thread ot
listata ot predi, taka che sorry predvaritelno :) -> see attachment