Re: kinds of womens ...

Lol. Za pyrwi pyt chuwam niakoi da naricha WIndows-a mi chistihyk, kato se ima
predwid che wsichko koeto tyrkaliam sa internal builds... :-)

Mersi za obiasnenieto. Predpolojih che e neshto ot tozi rod, ama kato ne sym
pipal Linux (ili Unix) pres jiwota si za po-dylgo ot polowin chas nawednyj,
niamashe kak da sym siguren. :-)