etoo towa e dobro ;-)

 Компютърен гений решил да избяга от напрежението на модерния живот и да се оттегли в уединена къща в провинцията. Една вечер някой потропал на вратата му.
- Здравейте, аз съм съседът ви. В събота вечер устройвам парти и ви каня.
- Чудесна идея. С удоволствие ще се запозная с местните хора.
- Обаче трябва да ви предупредя - ще се пие яко.
- Не се безпокойте, работил съм в компютърния бранш, където се пие като за световно.
- Най-вероятно ще има и бой.
- Няма проблeм, обикновено се погаждам с хората.
- А, на тия купони се развихря и див секс.
- Страхотно, след половин година уединение ще ми дойде добре. Само един въпрос: официално ли да се облека?
- Както искате - ще бъдем само ние двамата.

								"Новинар"