[Dict] Превод на hotspot

Ivaylo Valkov ivaylo at e-valkov.org
Tue Aug 16 18:04:45 EEST 2011

Здравейте,

Някой превеждал ли е hotspot в смисъла на място предлагащо безжичен
Интернет достъп?

Доколкото разбирам низовете в gnome-control-center са свързани със
споделяне на основната Интернет връзката по безжичен път. За момента съм
се спрял на „Споделяне на Интернет връзката чрез безжична мрежа“.
Прекалено е дълго и неудобно за повечето низове, където се използва с
действия:

"Disconnect from %s and create a new hotspot?"
"Create _Hotspot"
и т.н.

Мисля, че масово се ползва „хотспот“, но не ми харесва. Не съм сигурен
дали прекият превод „гореща точка“, ще има смисъл за потребителите.

Благодаря предварително за идеите.