[Dict] Местене

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Sat Dec 10 16:58:45 EET 2011

(и разбира се, по погрешка даже пратих две писма)

Като цяло в момента просто трябва да смените в url-тата fsa-bg.org с
trac.ludost.net (например http://trac.ludost.net/project/gtp ). Пишете
ми, ако видите някакви проблеми.

Пратил съм и на Сашо Шопов подробностите да може да го поддържа при мен
вече.

В 12:53 +0200 на 10.12.2011 (сб), Vasil Kolev написа: