[Dict] ПрПрПр - Програмно-преводачески проблем :)

Ivaylo Valkov ivaylo at e-valkov.org
Tue Nov 22 10:18:04 EET 2011

Roumen Petrov написа:

> В някой от библиотеките на графичните среди ( toolkit  ) са направени
> промени, с които се опитват да намерят буквата за ускорено избиране
> претърсвайки няколко подредби .

Не знам в GNOME/GTK+ как е реализирано програмно, но мога да потвърдя,
че подобни ускорители си работят, без значение коя е активната подредба
и използваната азбука за ускорителя. Ако не се лъжа, SweetHome3D е
писана на Java. Зависи дали е предвиден този проблем в използваната
графичната библиотека.

> Може би не трябва нищо да се прави. Просто ще работи.

Подкрепям. Валентине, ако имаш възможност, изпробвай как се държи
програмата.