[Dict] "The low disk space thresholds..."

Valentin Laskov laskov at festa.bg
Tue Apr 3 09:49:17 EEST 2012

Здравейте,
знам, че не знам английски на необходимото ниво (то и български, ама... :) . Моля, кажете ми как бихте превели това изречение и
мислите ли, че е правилно:

The low disk space thresholds apply to the partition which contains the log file.

Това е от модул с име system-config-audit, което мисля, ще ви ориентира за контекста, в който е употребено изречението.

Нещата, които ме притесняват са:
- времето на глагола
- множественото число на "прагове", понеже долният праг за един дял не може да е повече от един.

Поздрави!
Валентин Ласков