[Dict] GNOME 3.4 — план

Ivaylo Valkov ivaylo at e-valkov.org
Tue Jan 24 20:24:57 EET 2012

В 08:53 +0200 на 24.01.2012 (вт), Alexander Shopov (Александър Шопов)
написа:

> Както винаги и този път започнаха да излизат нови низове, но се
> справяме. В момента сме на 4то място.

Брей! \o/

> gnome-disk-utility       |   292|  139|  153|    142|    434

> cogl                     |    71|   71|    0|      4|     75

> В момента резервирани са evolution и evolution-data-center от Краси и
> cogl от Ивайло. Остават още 803 низа. Под 10 ще ги сборя аз.

> Ще поема и gnome-disk-utility, че е най-голям, ако Ивайло не иска той да го
> обновява. Ако го поеме той, аз поемам

Да направим следната уговорка. Вземам го, така и така го обновявам от
доста време. Ще прегледам и поработя върху него тази седмица (ако не и
следващата), пък ще кажа дали имам сили. По-скоро бих се отказал от
cogl, че нещо ме обезнадеждиха първите непреведени низове, които
погледнах. Засега реално още не съм работил по него, така че остава.