[Dict] Gnome 3.6 - дати

Ivaylo Valkov ivaylo at e-valkov.org
Wed Oct 3 10:09:27 EEST 2012

On Wed, Oct 03, 2012 at 09:26:09AM +0300,  Alexander Shopov (Александър Шопов) wrote:
> Здравейте,

Привет,

> Ивайло си е заплюл totem […]

> Краси -  evolution, totem
>
> Пропуснал съм, че се повтаряте, ама ще се разберете. Evo-то е длъжко, тъй,
> че може само то да остане за Краси

Явно съм подавал нещо за totem в хранилището. Нямам спомен, както и
явно да съм го поискал. Мога да го взема. Краси?

> epiphany                   |    73|    52|   21|    501|    574
> Ще оправя glade, epiphany, folks. Дано имам време за още

Имам спомен, че подавах epiphany някога и низовете бяха намалели. В
копието при мен низовете май са по-малко. Може да не съм го подал
в хранилището. Изчакай до утре вечер/петък сутрин преди да започнеш,
за да прегеледам.

Поздрави,
Ивайло Вълков