[Dict] Нови приключения в GNOME

Zdravko Zdravkov zdravko at openintegra.com
Mon Dec 30 20:19:42 EET 2013

В 15:15 +0200 на 30.12.2013 (пн), Zdravko Zdravkov написа:

На 2013-12-30 15:33, Ivaylo Valkov написа:
> През скрипт[1] закачен с кука при подаване в Subversion.
[…]

За тази цел ми се струва, че PyPump[1],[2] ще е най-елегантното решение,
но не съм тествал примера [3].

Има и командни ютилки[4] в самия pump.io, както и примери[5] за работа с
тях, но не знам дали това изисква цялостна инсталация на pump.io или
може да се мине само с node.js и инструментите.

Това открих набързо като готови решения върху API-то на pump.io, които с
относително минимални усилия биха могли да се приложат. Иначе може и с
коя да е OAuth библиотека да се подкара скрипт, но занимавката с API-то
май не си заслужава.

[1] https://github.com/xray7224/PyPump
[2] https://pypump.readthedocs.org/en/latest/gettingstarted/qnd.html
[3]