[Dict] OT: text to speech за български

Alexander Todorov alexx.todorov at gmail.com
Wed Jul 10 14:34:36 EEST 2013

На  9.07.2013 23:05, Alexander Shopov (Александър Шопов) написа:
> Да, има
> В момента не мога да се сетя за точното име, но има такава програма и е
> с гласа на едне българска актриса. Обади се на Национално читалище „Луи
> Брайл“ http://www.nllb.bg/ и ги питай.
> Поздрави:
> ал_шопов

Мерси адаш,
всъщност програмата, за която ми казаха е SpeechLab, за която съм писал по-долу,
но пък се свързах с човек от фирмата BG ASSIST, които работят в сферата на хора
със зрителни увреждания и от там може да излезе някакво сътрудничество по моя
проект.