[Dict] ОТ

Валерий Вутов valeriy.voutov at gmail.com
Wed Jun 5 16:28:12 EEST 2013

Привет,

Там е работата, че системата е без възможност да я "пипна", понеже:

1.  Е на бюрото на шефа, а него трудно може да го открие човек;
2. Няма клавиатура - ръгаш флашката и почваш да се чешеш по тиквата (скачаш
като петел срещу бързия влак, че му гони кокошките!!!);
3. След като свалих необходимите записи (локално - там, на място), заедно с
тях системата ми плювнА автоматично някакъв "плейер", дето почна да ме пита
за пароли;
4. Ама след като и шефа се зачесА по рЕпата и млъкнА, аз зинАх наляво и
надясно;
5. Гугле-то ми казА, че най-ефтиното решение било $30 без една стотинка...
6. Жилезоот се управлява от линукс, с еди-к'во си ядро...

Та - утре ако имам късмет да спипам шефа около компа си (неговия, де), ще
локализирам типа и марката на жИлезото, та да продължа да "грухам боб", че
и друг път ме е тормозил с подобни "закачки".

--
С най-добри чувства:
    Валерий Вутов; Варна