[Dict] Разни новини от мен + превеждане на документацията на GNOME

Ivaylo Valkov ivaylo at e-valkov.org
Tue Mar 18 21:46:27 EET 2014

В 07:34 +0000 на 18.03.2014 (вт), Alexander Shopov написа:
> Здравейте всички,

Здравейте и от мен,

> Последните месеци съм от работа вкъщи, от вкъщи на работа и не ми остава
> никакво време.

При мен е същото. Съзнанието ми е плътно заето по приблизително 8 часа и
след това изключвам. Не стигам до превода, за който бях поел ангажимент
– gnome-control-center. Мисля, че последното, което съм превел е
подадено в локалното хранилище. Като гледам датите, шансът ми да успея
за 3.12 (24.03) е до 22, което за съжаление няма как да се случи. За
3.12.1 (14.04) е по-вероятно, но не сигурно.

> Междувременно станаха следните неща:

Все големи и сложни преводи. Браво!

Поздрави,
Ивайло Вълков