[Dict] БГ Офис модул за проверка на правопис

_ ССТАНЕВ sstpr at narod.ru
Tue May 19 10:13:49 EEST 2015

Привет,
Ако отвориш http://www.promacedonia.org/, ще видиш, че връзките към „Български етимологичен речник‟ липсват.
Някога работеха, но поддържащият страницата беше писал, че издателите го натискали да ги махне.
Въпросните написани за сметка на данъкоплатците речници могат да се намерят другаде, но слагането на съдържание в SourceSorge може да не е удачно.
Всъщност нужно ли е да назоваваш източници?

"Флейм" няма, говоря за омонимия. Това, което може да е име на химичен елемент, може да означава и нещо друго.
Не бих твърдял, че имената на елементите (не) се ползват и в множествено число, без да съм се посъветвал с химик.

> По-скоро Ивановци, Петровци и т.н. :D Но няма особен смисъл да ги включваме в правописния модул на „БГофис“, те са за някой по-пълен онлайн речник, няма да са кой знае колко полезни за нашите цели.
Именно, в групата ми в детската градина имахме шестима *Жоровци*. За по-често срещаните имена е доста вероятно да влезе в употреба.

Поздрави!

> [...]
>
> П.П. Още чакам да се изкажете по зададения от мен въпрос за това дали е уместно да кача речници в хранилището на „БГофис“ в SourceForge... Все пак става въпрос и за комерсиални речници...

Поздрави!