[Dict] pulseaudio

Alexander Shopov lists at kambanaria.org
Wed Feb 3 19:12:45 EET 2016

Не е превеждан от никого, макар че съм искал - понеже съм превел gstreamer
и сие.
Мястото на превода трябва да е в основното хранилище на pulseaudio - git://
anongit.freedesktop.org/pulseaudio/pulseaudio
Преводът е среден по размер - 532 низа, макар някои да са длъжки.
Ако те интересува по потребителската страна - програмата за превод е
pavucontrol http://freedesktop.org/software/pulseaudio/pavucontrol/ за
който много ме сърбяха ръцете, че е само 132 кратки низа

Свободни са и двата, почваш ли?
Поздрави:
ал_шопов

На ср, 3.02.2016 г. в 10:52 Valentin Laskov <laskov at festa.bg> написа: