[Dict] Превод на думата "peer"

Alexander Shopov lists at kambanaria.org
Wed Apr 15 09:34:05 EEST 2020

Проверих как сме предавали думата в GTP. Има два случая - дали става
дума за конкретна връзка между две определени машини или
взаимодействие между много, равнопоставени машини.

Когато е в контекста на другата машина в определена връзка: отсрещна
страна/машина.
отсрещна страна: ekiga, network-manager-openvpn, empathy, glib-networking
отсрещна машина: gftp

Когато е в контекста на много, равнопоставени машини: съсед
transmission, network-manager-vpnc

Поздрави:
ал_шопов

На ср, 15.04.2020 г. в 1:48 Йордан Миладинов <jordanmiladinov at gmail.com> написа: