[Sa] Свързване на IRC-мрежите?

b2 b2 at playtime.bg
Wed Mar 7 21:43:51 EET 2012

On пн, 2012-03-05 at 20:56 +0200, Боби Б. wrote:

> Ако никой не е намерил начин, как да свържем двете мрежи, нека изберем коя група ще сменя демона. Предложения?

Момци , айде да не оставяме нещата за посления момент ?

Видя се , че трябва да се суичва , аз ви предлагам да е на TS6 -
по-добрият и по-нов протокол е , в момента моята машина е на Unreal , но
не ми е проблем да я подкарам на ratbox или там каквото е. Затова дайте
да гласуваме , ама без много много да се изпада в полемики.Всеки да си
каже предпочитанието и гласуването да покаже , при равен резултат
предлагам да ползваме честния random , ако некой па иска много да
подкара relay или там има други (в рамките на срока като реализация)
идеи и иска да дискутираме по-обстойно - да се уговорим за среща в IRC и
да се разберем. Не е хубаво да се оставя най-трудната задача (защото
всички ще участваме като екип - задачата сама по себе си ще изисква
повече време (да се разберем , да обменим пароли , ip-та , т.н)) за
последно - един нема да може , друг не разбрал , трети па вземе да се
откаже.

Аз съм +1 za ratbox ircd

Поздрави.