[Sa] Свързване на IRC-мрежите?

Tocho Tochev tocho.tochev at gmail.com
Thu Mar 8 02:40:35 EET 2012

2012/3/7 b2 <b2 at playtime.bg>
> Точо , къде споменах neutral ? Избери едно и да се приключва.
>
> #php -r '$dest = (1 == rand(0, 1)) ? 'ts5' : 'ts6';echo $dest."\n";'
>
> Грозно знам - така ми харесва.

# modprobe хумор (никой от следващите редове да не се взима насериозно
- php bashing ahead :) )

Ти админ ли си или какво?
Как можа от всички начини за генериране на избор да избереш php? :)
Как можеш да мърсиш групата с такива нечистотии?

Защо не използва класически красиви средства като awk?

echo | awk '{srand(); print "ts" 5+(rand()<0.5)}'

Или пък като мъж да си беше cat-нал /dev/random ...

Направо не мога да повярвам че някой може да ни причини болката да
виждаме php код. :)

P.S. в интерес на истината действително php не ми е от любимите езици,
но съм ок да работя с него :)