[Sa] Още един отпаднал

Vladimir Germanov v.germanov at gmail.com
Tue Mar 13 17:06:43 EET 2012

On 12 March 2012 20:52, Vasil Kolev <vasil at ludost.net> wrote:
> Ако може да го отразите във wiki-то - Емил се отказа (и ми писа снощи,
> но аз чак сега намерих време), така че машината му се поема от Владо  и
> Димитър, а машината, която поддържа с Богдан остава само на Богдан.
>
> (оставате 6 човека, с това темпо май няма да успеем да минем всички
> задачи :) )
>
> По случая удължавам срока на текущата задача с един ден.
>
> p.s. така като гледам, на u1 вече ги има всичките услуги, а при някои
> други има поне smtp, тия дни ще напиша някакъв тестер, който праща писмо
> и проверява дали е пристигнало.

Писах на Емил да ми добави pub ключа на u8 виртуалната машина (до
колкото гледам в списъка той в момента обслужва u8), за да мога да
продължим с неговата работа. Ще може ли да добавиш моя публичен ключ и
към u8 акаунта на phyllis.

За удължаването специално на мен ще ми дойде много добре, нещо грипа
ме е хванал с пълна сила ... :(