[Sa] flood exempt bots

Tocho Tochev tocho.tochev at gmail.com
Sun Mar 18 14:05:07 EET 2012

Загубих си 2+ часа опитвайки различни начини да накарам mail bot-a ми
да не бъде kick-нат, но уви нищо не проработи:

В момента имам следната конфигурация:
/etc/ircd-ratbox/ircd.conf
"""
auth {
        user = "*mail at 127.0.0.1";
        password = "test";
        spoof = "zu4.irc.user";
        flags = kline_exempt, spambot_exempt, flood_exempt,
spoof_notice, resv_exempt; // включих всичко което реших че ще
помогне...
        class = "users";
};
exempt {
        ip = "78.128.6.178";
        ip = "78.128.6.189";
        ip = "127.0.0.1";
};
""""

И си връзвам с
su mail -c "ircII mail 127.0.0.1:6667:test -c '#maillist' -d -q"
(забележете, както би трябвало да бъде, не ме пуска без парола)

И като почна на пиша малко повече ми дава "*** Message to #maillist
throttled due to flooding"

Сигурно е нещо много очевидно, но просто в момента не го виждам.

P.S. игнорирайте security проблемите, това е просто за proof-of-concept