[Sa] compile ratbox error

Georgi Georgiev georgi.int at gmail.com
Mon Mar 19 18:29:10 EET 2012

Оказа се, че вместо 64 бита съм инсталирал 32 на убунту-то, та пакетът,
който вие сте компилирали не ми върши работа и реших да си билдна такъв за
32. Правя всичко както Владо го е описал, създавам build директория, взимам
сорса, ./configure (той е използвал fakeroot, но май при дебиан е
по-различно самото билдване на пакета), дава на ssl ок т.е. че няма проблем
и на make се дъни с  link: cannot find the library `../libltdl/libltdl.la'
or unhandled argument `../libltdl/libltdl.la'. Имам инсталирана
библиотеката, пробвах да я disable-на с --disable-ltdl в ./configure-a, но
пак. Имате ли някакви предложения?