[Sa] Начало

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Tue Mar 27 12:31:16 EEST 2012

В 02:30 +0300 на 27.03.2012 (вт), b2 написа:

> И точно тука словосъчетанието "оправяй се както можеш/знаеш" вече е !=
> курс или не-курс , мАн , дай некой жокер, поне какво да четем ?! Нали
> идеята е да се учим, а не да изцикляме или RTFM ако щеш, то е ясно ...
> btw Владо и на двaта сървъра има Хапачи - лъки мо фо...

Идеята е да се сблъскаш с проблема и сам да стигнеш до решението. Аз
лесно мога да кажа - ключ на root на всичките машини за директно
логване, обаче докато човек не го изпита на гърба си ще се изприказват
огромно количество глупости как това не било сигурно и т.н., как не
трябвало човек да се log-ва с root и т.н..
(Административната работа се върши с root. Вие друга освен такава работа
по тия машини нямате, какъв е смисъла от всякакви други спирачки? И да
сте си сложили sudo без парола (за да можете автоматично да пускате
команди), то нещата са съвсем същите от гледна точка на сигурността).

--
Regards,
Vasil Kolev