[Sa] Трета задача, за Точо

Tocho Tochev tocho.tochev at gmail.com
Thu Mar 29 21:50:31 EEST 2012

https://phyllis.ludost.net/wiki/index.php/Wordpress_post_via_email

Значи patch-нал съм малко wordpress-a, за да може като получи поща от
наши email-и директно да прави потребител и да публикува без въпроси.
(в един идеален свят щях да го направя като plugin, но това изисква
време).

Коментари:
- research-а и подкарването на post via email бяха много лесни
- самото patch-ване също
- това което ми загуби много време беше да разбера кой как си е
настройвал mail-ите
- на една голяма част от колегите трябваше да създава потребител на
системата, което не е най-красивото решение
- като цяло липсваше документация кой как си е настройвал postfix и
dovecot та трябваше да rgrep-вам conf-ове да разбера кои файлове/бази
трябва да пипна
- измъчиха ме малко freebsd-тата които се оказаха без ssl за php-то,
без wget (с fetch), и факта че искаха full path в crontab-a