[Sa] Mikrotik - Ipv6 в Ipv4 IPIP/Gre тунел

Veroslav Cenov veroslav.cenov at gmail.com
Thu Jul 16 16:37:25 EEST 2015

Здравейте,

Нещо се мъча с тоя тунел и неще да заработи.

Идеята е следната, имам работещ IPIP тунел от MIkrotik-а до Beta, през
който ми работи BGP-то за v4. При опит да добавя Ipv6 в същия тунел на
микротика или да направя отделен (gre) тунел с v6-цата вътре, пакета
неможе да излезе извън рутера, нещо неможе да го рутира.

Същевременно /ipv6 route print , връща:
===
  #      DST-ADDRESS              GATEWAY                  DISTANCE
  0 ADC  2001:67c:21bc:8005::/64  ipip_initlab_v4                 0
===

На бета имам две отделни дефиниции за тунела, като тази за v6 има следното:
iface veri-ipv6-tbc inet6 v4tunnel

Някой да го е подкарал това на Mikrotik или да има идея къде бъркам ?

Поздрави,
Вери