[Sa] Mikrotik - Ipv6 в Ipv4 IPIP/Gre тунел

Veroslav Cenov veroslav.cenov at gmail.com
Fri Jul 17 17:59:06 EEST 2015

Не ми се получи нещо с Mikrotik-а, по-натам ще се помъча пак.

Иначе вече и аз съм в играта с v6-цата, пуснах си едно bird-че на
headless лаптопа. Добавил съм уж каквото трябва (bgp, nagios, dns-a/ptr).

Ако някой вижда нещо нередно, нека сигнализира :)

Остава да си направя connection mark на mikrotik-а, така че да рутира
коректно пакети идващи през тунела с beta. В момента ping/trace на моите
ipv4-ки отвън (извън initlab мрежата) не минава, заради което ..:)

Поздрави,
Вери