[Sa] Следваща сбирка (20 юни)

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Wed Jun 17 00:08:12 EEST 2015

1) ОК ли сте да е пак от 12:00?

2) Имам следния списък неща, които трябва да направим (и мисля, че за 6
часа можем да ги докараме):

* gamma да вижда пътищата през access-router
        * или да я преместим в друг vlan, или quagga
* monitoring:
* nagios за всичко
        * интерфейси на
                * access-router
                * client-router
                * beta
                * core-switch
        * bgp peers, v4 и v6
                * access-router
                * beta
                * client-router
        * smartctl/температура
                * beta
                * gamma
                * ако още нещо го поддържа
        * ups
* munin за всичко
* git с конфигурацията на устройствата

Идеята ми е да си докараме нещата в подредено и изчистено състояние,
понеже без хубав monitoring не можем да видим какво сме счупили (което
ще е проблем при идващите ни неща).

3) Планът е на 27ми да започнем с IPv6. Там има голямо количество
странности и неща за правене, и вероятно ще ви изсипя малко неща за
четене преди сбирката.

4) Има прилична вероятност на 4ти юли да нямаме сбирка, понеже има
БургасConf, ще пиша допълнително.