[Sa] Неща за доразказване, неща за донастройване

Mario Mishev mario at ludost.net
Mon May 11 10:21:42 EEST 2015

Здравейте,

Reset-а на Summit-ите става много лесно и е описан в документацията
която Крокодила качи в гитхъб
(https://github.com/krokodilerian/ispcourse/blob/master/20150509.md), но
за тези които ги мързи да кликат по линкове:

1. Гасите switch-а от тока
2. Закачате му терминал
3. Докато държите space, пускате тока на swtich-а
4. След като сте влезли в boot менюто (което е различно от стандартното):
    4.1 Натискате 1 (за избиране на primary boot image-а)
    4.2 Натискате k (за изтриване на текущата конфигурация)
    4.3 Натискате d (за зареждане на default настройките)
    4.4 Натискате f (за закачене на default-ните настройки към текущата
конфигурация на switch-а)

След това рестартирате и vóila - влизате в switch-а с username: admin и
празна парола

За switch-овете има хартиен manual в лаба, но ако е по-удобно може да се
ползва и
http://extrcdn.extremenetworks.com/wp-content/uploads/2014/02/Summit200User.pdf
.

Description на портовете - сложен:

Information for port 24(Ne_Barai_Intrnt)
Information for port 25(Alpha_Srv_Link)

И за финал: От тази ни среща научих че не знам супер много основни неща
(това скоро ще се поправи) и че хората от курса са готини и се работи
лесно и приятно с тях :)

Поздрави,

Марио Мишев