[Sa] Спиране на разни тунели, финални

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Thu Oct 8 20:17:54 EEST 2015

Добрутро, добри хора,

Понеже се налага да renumber-на нещата, ще спра всичките потребителски
тунели на isp-то тази вечер, и router-а му сравнително скоро.

Ако искате някаква тунелна свързаност и т.н., може да говорим
допълнително. Ако искате ipv6, имам тунелен брокер за целта (и си
мисля, че даже част от вас го ползват), пишете ми :)

И финално, за openfest 2015 имаме интерес към хора, които могат да
помагат със setup-а на мрежата, ако някой от вас чувства, че има
достатъчно време и би се справил, нека също да ми пише.