[Us] Чистене на лекционната

Petar Velkov petar at omg.bg
Sun Nov 20 22:00:07 EET 2016

http://makmetal.eu/

От ОФ насам лека-полека подреждам старата техника, но не мога да подредя
всичко. Всичко мое ще бъде изнесено съвсем скоро, а ако се обръщаш към
мен (съдейки по получателите на имейла) - чувствай се свободен да го
правиш в единствено число. Ако не ти е била такава идеята - да беше
турил едно "цеце" към Благо, минимум.

И следващия път когато някой попита "защо няма еди-какво-си в
хаквариума", да му се отговори "защото го чистят хора, които нищо друго
не правят там".

Отиващ да товари шит след малко,
Друг П.