[Us] Чистене на лекционната

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Sun Nov 20 22:15:39 EET 2016

ОК, в прав текст:

Пешо, ти си прасе. Разхвърляш, оставяш си боклуците и после си
нещастен, че някой нещо ти е подредил (последно хакварума, аз дето
рядко ходя в последно време в лаба изхвърлям някакви неща, че миризмата
почва да не се трае). Също така взимаш някакви неща и постоянно си
нещастен, че някой ти е използва нещо твое, че някой нещо е оставил
някъде, а ти не си ги подреждаш.

fuck off, изнеси си нещата да знаем, че няма с какво да ти нараним
чувствата.

И понеже мрънканиците на много хора почват да ми идват много, лабът е
на всички ни, и ако не се грижим ВСИЧКИТЕ да е добре, няма да е.