[Us] Относно организиране на EU IRDC в init Lab

Assen Kanev asen.kanev at gmail.com
Mon Nov 28 07:37:40 EET 2016

Привет на целия Лаб,

благодаря много за страхотното гостоприемство, видео съпорт и всякакви
други неща, които направихте за нас :>

Мисля, че оставихме Лаба в добро състояние (овен вероятно объркан по типове
боклук). Ако има нещо нередно - да кажете.
В неделята записахме епизод на http://www.roguelikeradio.com/ и там също
благодарим (и споменаваме с добро) инит Лаб.

Поздрави,

Асен