[Us] Относно организиране на EU IRDC в init Lab

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sun Oct 16 21:22:49 EEST 2016

Вероятно никой от УС не би имал проблемът с това. Ако съм в София по това
време (понеже в момента никак не е сигурно), мога и аз да я свърша тази
работа. Ще е хубаво да ми кажете в някакъв момент по кое време вкарвате
презентирането на Лаба в програмата, пък било то и 5 минути, та да си
разпределя ангажиментите за деня.