[Us] Попълнен формуляр за членство

Mino Karadjov m.karadjov at icloud.com
Tue Jan 16 18:46:10 EET 2018

Привет, отново!
Това звучи супер яко! Кога се очаква да бъде проведено общото ви събрание, на което ще вземете официално решение отностно въпроса ? Ако е възможно да пуснете едно мейлче, да знам да налазвам, когато е решено! :D Също така исках и да попитам, как след направата на самият превод да си активираме акаунта във fauna-та ?
Благодаря за отговора !

Mino Karadjov
p: +359 88 7061 615
s: m.karadjov