[Us] Сбирка и дискусия относно съдбата на ГС инит Лаб

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Mon Jul 23 16:39:33 EEST 2018

Относно колко беше смислена дискусията - ако всички знаем че има проблем, и
си мълчим и сме ок с това - няма да се поеме инициатива не само за
решаване, а дори за дискутиране. Затова мисля че беше нужно да се
изкоментират тези неща, "да се сложат картите на масата" и да започнем, не
да свикваме с това че има проблем, а да мислим как да го решаваме.
Аз лично допринасям с какво мога, но ако виждам че останалите отлагат
някакви (дори дребни) задачи, започвам да се демотивирам. Не казвам че не
мога да свърша всички неща от тези които ми се иска сам, но смятам че както
в един опън сорс проект е хубаво да има намесени няколко човека, така и в
нашия формат на хакерспейс е по-добре да хванем с някого и да свършим
дадена задача, ако ще и той само да стои да гледа и да дава акъл.
Знаете какво се случи с Хакафе, дори и поради по-различни причини. Не ми се
иска да се случи същото и с инит лаб.